Articolele Mele (o invitatie la conversatii si dezbateri)

Reflectii si reusite la final de an: „Ce idee o sa mai aiba azi Vio?”

with 2 comments

Mult timp am crezut ca rolul meu este sa ofer solutii celor din echipa, astfel incat sa-i ajute sa-si faca mai bine munca, sa invete din ele. Savuram fiecare moment in care reuseam sa-mi indeplinesc acest rol. Eram atat de convins ca ideile mele construiesc, pas-cu-pas, cariera si succesul colegilor mei, incat ma straduiam sa vin cu idei din ce in ce mai bune, cat mai frecvent, si cam peste tot in organizatie – doar este compania mea, nu? Am aflat insa cat de dificila faceam munca colegilor mei dupa o astfel de conversatie cu mine legata de ideile pe care le aveam! Ajunsesera sa se distreze intre ei pe aceasta tema: „Stai linistit, vine Vio si o sa o iei de la capat”! „Oare ce idei o sa mai aiba azi Vio?” devenise un subiect energizant si amuzant la cafeaua de dimineata!

M-am lasat de obicei. Oricum multe dintre idei erau proaste, ma costau bani mai multi fara sa castig aproape nimic. „Lasa-ne sa ne facem treaba asa cum stim mai bine si ajuta-ne doar atunci cand venim noi la tine. Este tot ce trebuie sa faci! De fiecare data cand vii cu o idee, noi incercam sa o legam de ideea ta mai veche, pe care tu oricum ai uitat-o sau nu o mai consideri buna, si in felul asta pierdem timp si bani si nu-ti mai vine sa te apuci de nimic!” Multumesc Sanda, Ioana, Bogdan pentru rabdarea si perseverenta :-) pe care ati avut-o reamintindu-mi mereu acest lucru!

Written by Viorel Panaite

Decembrie 14, 2010 la 10:04 am

Publicat în Human Invest

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu sunt convinsa ca unde sunt multi puterea (creativa intre altele ) creste . De cand lucrez cu oameni din culturi diferite am inceput sa apreciez proactivitatea . Si sa o aplic .

    Moi

    Ianuarie 3, 2011 at 12:24 am

  2. Buna Daniela, merci de raspuns! Din spirit didactic doar :-), as fi curios sa stiu ce inseamna pentru tine proactivitatea si cum o aplici tu.

    Viorel Panaite

    Ianuarie 3, 2011 at 8:43 pm


Lasă un răspuns

