Articolele Mele (o invitatie la conversatii si dezbateri)

Reflectii si reusite la final de an: diferentiere pe piata <= preocupare pentru inovatie in toata organizatia <= curaj si incredere!!!

leave a comment »

Cand ma uit acum in spate, spun: „oare cum puteam lucra inainte?” … „oare de ce nu am avut mai de demult incredere ca lucrurile puteau fi facute diferit, mai bine?” Multumesc celor din jur cu care am facut un pas in necunoscut: organizatia este in plin proces de transformare, ecourile din piata sunt peste asteptari! La finalul saptamanii trecute, intr-o discutie cu cineva din presa, mi s-a spus cat de diferiti suntem fata de o alta companie de training! Asta inseamna ca incepem sa uitam cum am lucrat pana acum si invatam deja sa ne obisnuim cu cine suntem pe cale sa devenim!

Written by Viorel Panaite

Decembrie 6, 2010 la 12:27 am

Publicat în Human Invest

Lasă un răspuns

