Articolele Mele (o invitatie la conversatii si dezbateri)

Reflectii si reusite la final de an: moment de cotitura!

leave a comment »

Atitudinea mea „eu-stiu-cel-mai-bine-cum-trebuie-facute-lucrurile” ar fi putut duce la inceputul lui 2009 la destramarea companiei. Daca in iunie anul trecut nu le-as fi spus celor din echipa „am nevoie de ajutorul vostru!”, n-am fi reusit sa incheiem anul acesta cu o profitabilitate dubla, chiar fata de 2008!

Written by Viorel Panaite

Decembrie 3, 2010 la 12:02 pm

Publicat în Human Invest

Tagged with

Lasă un răspuns

